W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości do 60.000 EURO - przebudowa odcinka ul. Słonecznej w Małej Nieszawce.

Wielka Nieszawka 15.09.2005r.

I-341-15/05

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI DO 60.000 EURO

ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawie, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93

RODZAJ ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Słonecznej w Małej Nieszawce

LOKALIZACJA ZAMÓWIENIA:

  • Ulica Słoneczna – działka nr 280/43 – od istniejącego odcinka o nawierzchni asfaltowej – Mała Nieszawka – gmina Wielka Nieszawka

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin wykonania zamówienia – 10.10.2005 do 31.10.2005r.

WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM:

W postępowaniu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ.

SPECYFIKACJA:

Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawie, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice w cenie 12,30 zł + VAT

KONTAKT Z OFERENTAMI:

Osobą upoważniona do kontaktu z oferentami jest p. Monika Reut, w godz. 8:00 – 14:00, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

Oferty należy składać do dnia 30.09.2005r do godziny 9:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawie, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania koperty wewnętrznej.

TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Sali ślubów w dniu 30.09.2005r. o godz. 9:15.

OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBÓW WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena – 100%.

OKRES ZAWARCIA UMOWY:

Umowa zostanie zawarta na okres: 10.10.2005r. – 31.10.2005r.

OFERTY WARIANTOWE:

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

WADIUM:

Oferenci zobowiązani są do zapłaty wadium w wysokości 1 000 zł.

TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:

30 dni od terminu składania ofert.

                                                                                  Wójt Gminy

                                                                    /-/ mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

Powiadom znajomego