W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości do 60.000 EURO - remont ul. Długiej w Ciepicach.

Wielka Nieszawka 24.06.2005r.

I-341-10/05/MR

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI DO 60.000 EURO

ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawie, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93.

RODZAJ ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Długiej w Cierpicach

LOKALIZACJA ZAMÓWIENIA:

  • Cierpice – os. Kąkol, ul. Długa hm 0+380 – 1+407

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin wykonania zamówienia – 18.07.2005 do 08.08.2005r.

WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM:

W postępowaniu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ.

SPECYFIKACJA:

Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawie, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice w cenie 20 zł + VAT.

KONTAKT Z OFERENTAMI:

Osobą upoważnioną do kontaktu z oferentami jest p. Monika Reut, w godz. 8:00 – 14:00, tel. (056)678-12-12, (056)678-10-93.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

Oferty należy składać do dnia 11.07.2005r do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawie, ul. Toruńska 12. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania koperty wewnętrznej.

TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej w dniu 11.07.2005r. o godz. 10:15.

OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBÓW WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena – 100%.

OKRES ZAWARCIA UMOWY:

Umowa zostanie zawarta na okres: 18.07.2005r. – 08.08.2005r.

OFERTY WARIANTOWE:

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

WADIUM:

Oferenci zobowiązani są do zapłaty wadium w wysokości 875 zł.

TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ:

30 dni od terminu składania ofert.

                                                                              Wójt Gminy

                                                               /-/mgr inż. Kazimierz Kaczmarek

Powiadom znajomego