W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Protokół z XXXV sesji Rady Gminy Wielka Nieszawka z dnia 26 lutego 2010 roku.

Protokół nr XXXV/2010

z sesji Rady Gminy Wielka Nieszawka , która odbyła się w dniu 26 lutego 2010 roku w godz. 15:00 do 17:50 w Ośrodku Kultury w Małej Nieszawce.

Obecni wg list obecności stanowiących załączniki nr 1 i nr 2 do protokołu.

Porządek posiedzenia :

1.  Otwarcie posiedzenia:

  • stwierdzenie quorum

  • przedstawienie porządku obrad.

2.  Przyjęcie protokołu z XXXIV sesji, która odbyła się w dniu 28 stycznia 2010 roku.

3. Sprawozdanie z działalności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy Wielka Nieszawka w 2009 roku ( druk nr 1).

4.   Sprawozdania z działalności za 2009 rok:

a) Gminnego Centrum Informacji (druk nr 2a),

b) Gminnej Biblioteki Publicznej (druk nr 2b),

c) Ośrodka Kultury (druk nr 2c).

Przerwa

5. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

a)  zmiany budżetu na 2010 rok ( druk nr 3).

6. Sprawozdania z działalności stałych Komisji Rady za 2009 rok:

a) Komisji Rewizyjnej,

b) Komisji Zagospodarowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Inwestycji,

c) Komisji Zdrowia Oświaty, Kultury i Sportu,

d) Komisji Statutowo-Regulaminowej.

7. Informacja z działalności Komisji między sesjami – referują przewodniczący Komisji.

8. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z realizacji podjętych uchwał – referuje Przewodniczący Rady.

9. Interpelacje i wolne wnioski.

10. Zakończenie sesji.

Ad. 1.

XXXV sesję otworzył przewodniczący Rady Gminy Bronisław Krywionek, który na wstępie powitał zebranych. Następnie stwierdził, że na stan 15 radnych w momencie otwarcia obrad obecnych jest 15 co oznacza, że Rada jest władna do podejmowania uchwał, stanowisk, decyzji.

Przewodniczacy poprosił o wnoszenie uwag do porządku posiedzenia, który radni otrzymali w zawiadomieniu o sesji.

Radni nie wnieśli uwag do porządku posiedzenia.

Ad.2.

W związku z tym, że do dnia wczorajszego nie wpłynęły uwagi do treści protokołu z XXXIV sesji Rady, która odbyła się w dniu 28 stycznia 2010 roku- wyłożonego w biurze Rady - przewodniczący Rady poddał pod głosowanie jego przyjęcie. Za przyjęciem głosowało 15 radnych, głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było. Przewodniczacy stwierdził, że protokół z XXXIV sesji został przyjęty przez Radę.

Ad. 3.

Przewodniczacy Rady poinformował, że sprawozdanie z działalności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Wielka Nieszawka w 2009 roku radni otrzymali w materiałach na sesję na druku nr 1 – sprawozdanie stanowi załącznik nr 3 do protokołu. Następnie poprosił Komendanta Komisariatu Policji Toruń-Podgórz do omówienia przedstawionego sprawozdania .

Komendant Adam Szymański – na wstępie podziękował za wsparcie finansowe na zakup paliwa dla policji. Scharakteryzował rejon działania Komisariatu Policji Toruń Podgórz. Przedstawił programy prewencji kryminalnej prowadzone na terenie gminy i tak: program bezpieczna wieś ;bezpieczna droga do szkoły; bezpieczny ogród ; bezpieczny dom; bezpieczne osiedle i bezpieczny parking. Poinformował o działalności profilaktycznej, inicjatywach na rzecz poprawy bezpieczeństwa , współpracy z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz dzieci, młodzieży i rodziny oraz o ochronie grup ryzyka zawodowego. Policja prowadziła działania prewencyjne na terenie gminy Wielka Nieszawka w wyniku których osiągnięto następujące wyniki: ukarano mandatami 55 osób; przeprowadzono 250 interwencji; przeprowadzono 27 postępowań o wykroczenie ; skierowano 11 wniosków o ukaranie. Ponadto w celu przeciwdziałania zagrożeniom pożarami w okresie letnim, kłusownictwa oraz kradzieży z lasów na terenie Gminy prowadzono wspólne patrole ze strażnikami straży leśnej- łącznie 12 służb. Głównymi kierunkami działań w 2010 roku będzie; kontynuowanie działań z zakresu prewencji kryminalnej prowadzonych zgodnie z kierunkami wydanymi przez Komendę Główna Policji, uchwałą Rady Gminy XV/85/2000 oraz podejmowanie nowych inicjatyw; zwiększenie w miarę możliwości ilości patroli na terenie gminy celem ograniczenia przestępczości pospolitej – szczególnie kradzieży i kradzieży z włamaniem – wykroczeń oraz zapewnienia bezpieczeństwa na drogach; organizowania wsparcia Komisariatu Toruń Podgórz siłami z Komendy Miejskiej Policji i Komendy Wojewódzkiej Policji; zwalczanie przestępczości narkotykowej w zakresie posiadania, a w szczególności tzw. “dealerstwa” celem chronienia dzieci i młodzieży; zwiększenie zaufania społecznego przez solidarność i konsekwencję w pełnionej służbie; prowadzenie rozpoznawania ujawnionych przypadków przemocy w rodzinie celem ustalenia źródeł narastania konfliktów i zapobiegania ich występowania; prowadzenie starań u władz samorządowych o wsparcie finansowe na dalszą poprawę bezpieczeństwa publicznego; kontynuowanie działań skierowanych na eliminację zjawiska “prostytucji przydrożnej”. Komendant poprosił o pytania do sprawozdania.

Przewodniczacy Rady oddał głos Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu w celu wyrażenia opinii o sprawozdaniu.

Przewodniczący Komisji Ireneusz Śmiechowski – poinformował, że Komisja pozytywnie zaopiniowała sprawozdanie z działalności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Wielka Nieszawka w 2009 roku. W sprawozdaniu wyszczególniono, że realizując programy “Bezpieczny dom” i “Bezpieczne osiedle” odbyły się 53 spotkania , w których uczestniczyło 160 osób – jak to wyglądało w praktyce.

Dzielnicowy Rafał Osielski – wyjaśnił, że w trakcie obchodu dzielnicy prowadził rozmowy z mieszkańcami na tematy zawarte w powyższych programach, a wyniki rozmów zostały odnotowane w notatniku służbowym.

Radny Ireneusz Śmiechowski – zapytał czy mieszkańcy zgłaszają się do dzielnicowego w trakcie trwania pełnionych przez niego dyżurów. Ponadto poprosił policję o poinformowaniu mieszkańców w momencie organizowanych przez nią spotkań.

Dzielnicowy – wyjaśnił, że mieszkańcy korzystają z obecności policji na dyżurach.

Komendant - oświadczył, że jeżeli jest taka konieczność , to można zorganizować spotkanie z mieszkańcami wcześniej ich o spotkaniu powiadamiając.

Przewodniczacy Rady Otworzył dyskusję.

Radny Waldemar Król – zapytał jak się pracuje policji w nowym Komisariacie.

Komendant – wyjaśnił, że dobrze się pracuje w nowym obiekcie, sprzęt jest również nowy.

Zastępca Komendanta Zbigniew Brzozowski – zaproponował zwiedzenie Komisariatu w grupie zorganizowanej.

Radny Ireneusz Śmiechowski – zapytał czy w czasie obecności dzielnicowego w szkole, któreś dziecko informowało go o przemocy w rodzinie.

Dzielnicowy – stwierdził, że nie spotkał się z taką sytuacją. O tych sprawach dziecko rozmawia z nauczycielem czy pedagogiem szkolnym.

Pani Bronisława Masłowska dyrektor Szkoły Podstawowej w Małej Nieszawce – podziękowała policji za pomoc w załatwieniu w Wojewódzkim Zarządzie Dróg zainstalowanie w okolicach szkoły progów zwalniających oraz znaku o ograniczeniu prędkości.

Więcej głosów w dyskusji nie było.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie przyjęcie sprawozdania z działalności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Wielka Nieszawka w 2009 roku. Za przyjęciem głosowało 15 radnych, głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było. Przewodniczacy stwierdził, że Rada przyjęła sprawozdanie. Ponadto podziękował Komendantowi Policji Toruń –Podgórz za dobrą współpracę z gminą i życzył dalszej owocnej pracy w przyszłości.

Ad. 4.

Przewodniczacy Rady oddał głos wójtowi w celu omówienia sprawozdań z działalności za 2009 rok Gminnego Centrum Informacji, Gminnej Biblioteki Publicznej oraz Ośrodka Kultury.

Wójt – poinformował, że:,

a) sprawozdanie z działalności Gminnego Centrum informacji radni otrzymali na druku nr 2 - stanowi zał. nr 4 do protokołu,

b) sprawozdanie z działalności Gminnej Biblioteki Publicznej radni otrzymali na druku nr 3 - stanowi zał. nr 5 do protokołu,

c) sprawozdanie z działalności Ośrodka Kultury radni otrzymali na druku nr 4 - stanowi zał. nr 6 do protokołu.

Następnie kolejno je omówił i poprosił o uwagi i pytania. Radni nie wnieśli uwag.

Przewodniczacy Rady oddał głos Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu w celu wyrażenia opinii o sprawozdaniach.

Przewodniczacy Komisji Ireneusz Śmiechowski – poinformował, że Komisja pozytywnie zaopiniowała sprawozdania. Przewodniczacy Rady otworzył dyskusję.

Radni nie zabrali głosu w dyskusji.

Przewodniczacy poddał pod głosowanie przyjęcie sprawozdań z działalności za 2009 rok Gminnego Centrum Informacji, Gminnej Biblioteki Publicznej oraz Ośrodka Kultury. Za przyjęciem głosowało 15 radnych, głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było.

Przewodniczacy stwierdził, że Rada przyjęła przedłożone sprawozdania.

Przewodniczacy Rady ogłosił 15 min. przerwę w obradach.

Po przerwie przewodniczący wznowił obrady.

Ad. 5.

Przewodniczący Rady poinformował, że projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy na 2010 rok (druk nr 3) radni otrzymali w materiałach na sesję – stanowi zał nr 7 do protokołu. Następnie oddał głos wójtowi w celu uzasadnienia projektu uchwały.

Wójt – poinformował, że potrzeba dokonania zmian budżetu po stronie dochodów wynika ze zmian kwot dotacji na program “Pomoc państwa w zakresie dożywiania” oraz likwidacji gminnego funduszu ochrony środowiska . Po stronie wydatków nie została włączona dotacja na dożywianie w związku z tym, że uwzględniono środki na ten cel w budżecie gminy na 2010 rok. Proponuje się przyjęcie środków na budowę chodnika przy ul długiej w Cierpicach. Po dokonaniu powyższych zmian budżet po stronie dochodów będzie wynosił 16.506.339,00 zł, a po stronie wydatków 39.256.339,00 zł. Niedobór wyniesie 22.750.000,00 zł. Wójt wniósł o przyjęcie przedstawionego projektu chwały.

Przewodniczacy Rady oddał głos Komisji Rewizyjnej w celu wyrażenia opinii o projekcie.

Przewodniczacy Komisji Rafał Kujawa – poinformował, że Komisja pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały.

Przewodniczacy otworzył dyskusję .

Radni nie zabrali głosu w dyskusji.

Przewodniczacy odczytał projekt uchwały, którego przyjęcie poddał pod głosowanie. Za przyjęciem głosowało 15 radnych, głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było. Przewodniczacy stwierdził, że w wyniku głosowania została podjęta uchwała Nr XXXV/169/2010 – stanowi załącznik nr 8 do protokołu.

Ad. 6.

W związku z tym, że Komisje Rady są zobowiązane do złożenia sprawozdań ze swojej działalności za 2009 rok do końca I kwartału 2010 roku, przewodniczący Rady oddał głos tym Komisjom w celu ich przedstawienia:

a)  przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rafał Kujawa – odczytał sprawozdanie z działalności Komisji za 2009 rok – sprawozdanie stanowi zał. nr 9 do protokołu.

Radni nie wnieśli uwag do sprawozdania.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w 2009 roku. Za przyjęciem głosowało 15 radnych ,głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było. Przewodniczacy stwierdził, że sprawozdanie zostało przyjęte przez Radę.

b) przewodniczący Komisji Zagospodarowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Inwestycji Waldemar Król – odczytał sprawozdanie z działalności Komisji za 2009 rok – sprawozdanie stanowi zał. nr 10 do protokołu.

Radni nie wnieśli uwag do sprawozdania.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Zagospodarowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Inwestycji w 2009 roku. Za przyjęciem głosowało 15 radnych , głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było. Przewodniczacy stwierdził, że sprawozdanie zostało przyjęte przez Radę.

c) przewodniczący Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu Ireneusz Śmiechowski – odczytał sprawozdanie z działalności Komisji za 2009 rok – sprawozdanie stanowi zał. nr 11 do protokołu.

Radni nie wnieśli uwag do sprawozdania.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu w 2009 roku. Za przyjęciem głosowało 15 radnych , głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było. Przewodniczacy stwierdził, że sprawozdanie zostało przyjęte przez Radę.

d) przewodnicząca Komisji Statutowo-Regulaminowej Brygida Czapiewska – odczytał sprawozdanie z działalności Komisji za 2009 rok – sprawozdanie stanowi zał. nr 12 do protokołu.

Radni nie wnieśli uwag do sprawozdania.

Przewodniczący Rady poddał pod głosowanie przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji Statutowo-Regulaminowej w 2009 roku. Za przyjęciem głosowało 15 radnych , głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było. Przewodniczacy stwierdził, że sprawozdanie zostało przyjęte przez Radę.

Ad. 7.

Przewodniczacy Rady oddał głos Komisjom w celu złożenia sprawozdania z działalności między sesjami i tak:

a) przewodniczący Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu Ireneusz Śmiechowski – poinformował, że Komisja między sesjami odbyła 2 posiedzenia (23 i 24 lutego 2010 roku) tematem których było opiniowanie materiałów na sesję oraz sporządzenie sprawozdania z działalności Komisji za 2009 rok,

b) przewodnicząca Komisji Statutowo-Regulaminowej Brygida Czapiewska – poinformowała , że Komisja między sesjami odbyła 1 posiedzenie w dniu 24.02.2010 r., w czasie którego opracowała sprawozdanie z działalności Komisji za 2009 rok,

c) przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rafał Kujawa – poinformował, że między sesjami Komisja odbyła posiedzenie 1 raz - w dniu 25.02.2010 r.- w czasie którego opiniowała materiały na sesję oraz opracowała sprawozdanie z działalności za 2009 rok,

d) Przewodniczący Komisji Zagospodarowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Inwestycji Waldemar Król – poinformował, że między sesjami Komisja odbyła 1 posiedzenie – w dniu 10.02.2010 roku, w czasie którego opracowała sprawozdanie z działalności za 2009 rok.

Nie wniesiono uwag do przedstawionych informacji.

Ad. 8.

Przewodniczacy Rady przedstawił informację z realizacji podjętych uchwał na XXXIV sesji, która odbyła się w dniu 28 stycznia 2010 roku.

Radni nie wnieśli uwag do informacji.

Ad. 9.

Przewodniczący Rady – odczytał dwa pisma, które wpłynęły do Rady od firmy REMONDIS z Bydgoszczy , która wzywa Radę do usunięcia naruszenia prawa przez zamieszczenie w § 1 ust. 2 załącznika nr 1 do uchwały Nr XXXII/161/2009 z dnia 18 listopada 2009 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwoleniana na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Wielka Nieszawka polegającego na zamieszczeniu w wymienionej jednostce redakcyjnej przepisu o treści :

“2. Jeżeli przedsiębiorca nie jest właścicielem składowiska , musi udokumentować gotowość przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, o których mowa w art. 9 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach , przez przedłożenie stosownej umowy zawartej na czas nie krótszy, niż zamierzony czas prowadzonej działalności”. Zdaniem Firmy REMONDIS zastosowanie tego zapisu jest sprzeczne z przepisami zawartymi w art. 7 ust. 6 art. 8 ust.2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz art.75 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeksu postępowania administracyjnego jak również narusza art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. Firmy REMONDIS ostrzega, że nie usunięcie naruszenia prawa spowoduje zaskarżenie uchwały do sądu administracyjnego. Przewodniczacy Rady poinformował, że otrzymane pisma przekazał wójtowi w celu ustosunkowania się do wymienionych zarzutów.

Wójt – poinformował, że gmina z firmą REMONDIS prowadzi przepychanki od ok. 3 lat. Powodem tego jest to iż chce ona wejść na teren naszej gminy z wywozem śmieci jednak musi mieć na to zezwolenie od wójta. Wójt oświadczył, że mając na uwadze dobro mieszkańców odmawia wydania zezwolenia bo obawia się sytuacji, że początkowo firma wejdzie z niższymi niż MPO stawkami, a później drastycznie je podniesie . Taka sytuacja spowoduje , że mieszkańcy rozwiążą umowy, a śmieci trafią na tzw. “dzikie wysypiska “ – tj. do lasu czy do rowów.

Na dzień dzisiejszy wywóz śmieci w drodze porozumienia prowadzi MPO w Toruniu, które m.in. za nas otrzymało środki unijne na budowę sortowni ( był zapis w akcie notarialnym dot. sprzedaży ujęcia wody). Sprawy dotyczące gospodarki odpadami leżą w kompetencji Rady Gminy, która w tej sprawie podjęła stosowna uchwałę. Uchwała ta została opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawko-Pomorskiego w dniu 11 grudnia 2009 roku i weszła w życie po 14 dniach od dnia opublikowania. Należy podkreślić, że nie została ona zakwestionowana przez organ nadzorujący wojewody.

Przewodniczacy Rady postawił wniosek o podtrzymanie stanowiska wójta, które przedstawił w piśmie do Rady Gminy z dnia 24 lutego 2010 roku - tj. , że zapis w uchwale mówiący o “ udokumentowaniu gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę, prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów [...], przez przedłożenie stosownej umowy zawartej na czas nie krótszy niż zamierzony czas prowadzonej działalności” ma na celu zapewnienie należytego poziomu usług w ww. zakresie. Udokumentowanie gotowości przyjęcia odpadów wymagane jest przez okazanie umowy, ponieważ są tam zawarte obustronne oświadczenia i zobowiązania, dotyczące prowadzonej działalności – i w tym duchu udzielenia odpowiedzi firmie REMONDIS. Za przyjęcie stanowiska wójta głosowało 15 radnych, głosów przeciwnych nie było, głosów wstrzymujących nie było. Przewodniczacy stwierdził, że stanowisko wójta zostało przyjęte przez Radę. Ksero pism w powyższej sprawie stanowi zał. nr 13 do protokołu..

Radny Józef Dąbrowski – poinformował, że 9 lutego 2010 r. odbyło się podsumowanie województwa kujawsko -pomorskiego w kolarstwie za 2009 rok. UKS ISKRA został oceniony bardzo wysoko - w kategorii młodzików zawodnicy zdobyli pierwsze trzy miejsca – gdyż zajął I miejsce. Zawodnikom wręczono nagrody i puchary – trener również otrzymał puchar.

Radny Waldemar Król – poruszył następujące sprawy:

a) w imieniu Rady Rodziców Gimnazjum w Cierpicach poprosił o dofinansowanie zakupu szafek na podręczniki dla uczniów. W 50% zakup szafek sfinansowała Rada Rodziców i brakuje jeszcze 7 tyś. zł na zrealizowanie tego zadania. Rozmówca zaapelował więc o docenienie tej inicjatywy i wyjście z pomocą, która pozwoli na realizację tej sprawy,

b) poprosił o informację dotyczącą występowania opóźnień na inwestycjach gminnych,

c) poinformował, że mieszkańcy Cierpic przekazali pismo dotyczące remontu ul Dybowskiej,

d) poinformował, że są głosy dotyczące uruchomienia bankomatu na terenie gminy.

Wójt - ustosunkował się do głosów przedmówcy:

a) przypomniał, że wnioski do budżetu powinno się składać w ubiegłym roku. W chwili obecnej nie ma w budżecie wolnych środków, które możnaby przeznaczyć na zakup szafek do gimnazjum. Wójt stwierdził, że nie jest przeciwnikiem zakupu szafek, ale w budżecie nie ma na ten cel środków. Dlatego poprosił, aby nie dawać nadziei Radzie Rodziców. Ponadto wójt poinformował, że gminę czeka zakup tablic interaktywnych dla uczniów klas I – III,

b) poinformował, że są opóźnienia na inwestycjach , ale w miarę możliwości prace są prowadzone – wszystko zależy od warunków pogodowych,

c) stwierdził, że w chwili obecnej trudno mówić o remontach dróg z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne,

d) poinformował, że w Urzędzie nie ma miejsca na zainstalowanie bankomatu. Jeśli znajdzie się bank i wskaże miejsce nie będzie się stwarzało przeszkód.

Ponadto wójt poprosił o rozpropagowanie wśród mieszkańców oraz wzięcie udziału w spotkaniu z Marszałkiem Województwa i posłem Tomaszem Lenzem , które odbędzie się w dniu 11 marca 2010 roku o godz. 18:00 w Ośrodku Kultury w Małej Nieszawce. Zdaniem wójta będzie okazja poruszyć sprawy dotyczące remontu ul. Nieszawskiej .

Radny Ireneusz Śmiechowski - poruszył następujące sprawy:

a) podziękował panu Józefowi Dąbrowskiemu- trenerowi kolarzy z UKS Iskra za tak dobre wyniki w kolarstwie w 2009 roku,

b) stwierdził, że z uwagi na prowadzenie tak dużej inwestycji przez najbliższe dwa lata nie będzie można wprowadzać dodatkowych zadań.

Ad. 10.

Przewodniczacy Rady podziękował zebranym za wzięcie udziału w sesji i zamknął obrady.

      Protokołowała                                                                                           Przewodniczacy Rady Gminy

(-) Maria Rumińska                                                                                             (-)  Bronisław Krywionek

Powiadom znajomego