W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zawiadomienie o XXVIII sesji Rady Gminy Wielka Nieszawka w dn. 29 marca 2017 r. o godz. 9:00

Wielka Nieszawka, dn. 22 marca 2017 roku
 
                                           
 
Na podstawie art. 20  ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (t. j. Dz. U. z  2016 r.  poz. 446 z późn. zm.) zwołuję XXVIII sesję Rady Gminy Wielka Nieszawka w dniu 29 marca 2017 roku (środa) o godzinie 9:00 w Ośrodku Kultury w Małej Nieszawce.
 
Proponowany porządek obrad:
 
1. Otwarcie posiedzenia:
a) stwierdzenie quorum,
b) przyjęcie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołów:
a) z XXVI sesji, która odbyła się w dniu 1 marca 2017 roku;
b) z XXVII sesji, która odbyła się w dniu 17 marca 2017 roku.
3. Sprawozdanie z działalności w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa na terenie gminy Wielka Nieszawka w 2016 roku (druk nr 1).
4. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
a) dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjum do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą – Prawo Oświatowe  (druk nr 2),
b) zmiany budżetu gminy Wielka Nieszawka na 2017 rok (druk nr 3).
5. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wielkiej Nieszawce za rok 2016 (druk nr 4).
 
Przerwa
 
6. Sprawozdanie z działalności stałych Komisji Rady Gminy za 2016 rok:
a) Komisji Rewizyjnej (druk nr 5),
b) Komisji Statutowo-Regulaminowej (druk nr 6),
c) Komisji Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu (druk nr 7),
d) Komisji Zagospodarowania Przestrzennego, Ochrony Środowiska i Inwestycji (druk nr 8).
7. Informacja z działalności Komisji między sesjami – referują przewodniczący Komisji.
8. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z realizacji podjętych uchwał.
9. Interpelacje i wolne wnioski.
10.  Zakończenie sesji.



 
Podstawa urlopowania: zgodnie z art. 25. ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

Przewodniczący Rady Gminy

(-) Ireneusz Śmiechowski

Powiadom znajomego