W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zawiadomienie o XXVI sesji Rady Gminy Wielka Nieszawka, która odbędzie sie w dn. 1 marca 2017 roku o godz. 9:00


Wielka Nieszawka, dn. 21 lutego 2017 roku
 

Na podstawie art. 20  ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (tekst  jednolity Dz. U. z  2016 r.,  poz. 446 z późn. zm.) zwołuję XXVI sesję Rady Gminy Wielka Nieszawka w dniu 1 marca 2017 roku (środa) o godzinie 9:00 w Ośrodku Kultury w Małej Nieszawce.
 
Proponowany porządek obrad:
 
1.      Otwarcie posiedzenia:
a) stwierdzenie quorum,
b) przyjęcie porządku obrad.
2.      Przyjęcie protokołu z XXV sesji, która odbyła się w dniu 25 stycznia 2017 roku.
3.      Sprawozdanie z działalności kulturalnej za rok 2016 (druk nr 1).
4.      Sprawozdanie z działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w Małej Nieszawce za rok 2016 (druk nr 2).
5.      Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego za 2016 rok (druk nr 3).
6.      Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
a)      programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Wielka Nieszawka w 2016 roku (druk nr 4),
b)      budżetu partycypacyjnego w Gminie Wielka Nieszawka na rok 2018 (druk nr 5),
c)      określenia wysokości oraz szczegółowych warunków i trybu przyznawania i zwrotu zasiłku celowego na ekonomiczne usamodzielnienie (druk nr 6).
 
Przerwa
 
7.      Informacja z działalności Komisji między sesjami – referują przewodniczący Komisji.
8.      Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z realizacji podjętych uchwał.
9.      Interpelacje i wolne wnioski.
10.  Zakończenie sesji.
 
Podstawa urlopowania: zgodnie z art. 25. ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.


Przewodniczący Rady Gminy

(-) Ireneusz Śmiechowski

Powiadom znajomego