W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce 

ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice

tel. (+48) 56 678 10 93
tel./fax (+48) 56 678 12 12
e-mail: sekretariat@wielkanieszawka.pl

NIP 956-18-57-702
REGON 000545030

Zawiadomienie o XVIII sesji Rady Gminy Wielka Nieszawka w dn. 27 kwietnia 2016 r. o godz. 9:00


Wielka Nieszawka, dn. 19  kwietnia 2016 roku
 
  OGŁOSZENIE
 
            Na podstawie art. 20  ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (tekst  jednolity Dz. U. z  2013 r.,  poz. 594 z późn. zm.) zwołuję XVIII sesję Rady Gminy Wielka Nieszawka w dniu 27 kwietnia 2016 roku (środa) o godzinie 9:00 w Ośrodku Kultury w Małej Nieszawce.
 
Proponowany porządek obrad:
 
1.      Otwarcie posiedzenia:
a) stwierdzenie quorum,
b) przyjęcie porządku obrad.
2.      Przyjęcie protokołu z XVII sesji, która odbyła się w dniu 23 marca 2016 roku.
3.      Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
a)      zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2015 r. Gminnej Biblioteki Publicznej (druk nr 1),
b)      zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Wielkiej Nieszawce za 2016 rok  (druk nr 2),
c)      ustalenia opłaty za wodę i opłaty za odprowadzanie ścieków (druk nr 3),
d)     wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej, położonej w miejscowości Mała Nieszawka (dz. nr 389/20) (druk nr 4),
e)      wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej, położonej w miejscowości Mała Nieszawka (dz. nr 291/6) (druk nr 5).
4.      Ocena zasobów pomocy społecznej na rok 2015 dla Gminy Wielka Nieszawka (druk nr 6).
5.      Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Wielka Nieszawka z organizacjami pozarządowymi za rok 2015  (druk nr 7).
 
Przerwa
 
 
6.      Informacja z działalności Komisji między sesjami – referują przewodniczący Komisji.
7.      Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z realizacji podjętych uchwał.
8.      Interpelacje i wolne wnioski.
9.      Zakończenie sesji.
 
 
 
Podstawa urlopowania: zgodnie z art. 25. ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.

Przewodniczący Rady Gminy
(-) Ireneusz Śmiechowski

Powiadom znajomego