Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi, BIP i strony internetowej Gminy Wielka Nieszawka w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie unieważnienia | Stosownie do art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530) informuję, że nabór na ww. wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce nie został rozstrzygnięty w związku z niespełnieniem przez kandydatów oczekiwań pracodawcy. |
---|
Stanowisko | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi, BIP i strony internetowej Gminy Wielka Nieszawka w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce |
Status | unieważnione |
Wójt Gminy Wielka Nieszawka
na podstawie art. 11 ust.1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530)
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. promocji, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi, BIP i strony internetowej Gminy Wielka Nieszawka w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce
(pełen etat)
I. Wymagania niezbędne:
- Wymagania wskazane w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracowniach samorządowych.
- Wykształcenie min. średnie.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań wykonywanych na obsadzanym stanowisku,
- Umiejętność obsługi komputera w szczególności aplikacji biurowych MS Office, poczty elektronicznej, Internetu.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy w administracji,
- Doświadczenie w pracy w zakresie związanym z promocją.
- Mile widziana znajomość języków obcych.
- Umiejętność biegłej obsługi komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych.
- Zdolność analitycznego myślenia, sumienność, terminowość, dokładność, samodzielność, komunikatywność w mowie i piśmie, dobra organizacja pracy na stanowisku oraz umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, odporność na stres, wysokie poczucie odpowiedzialności.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje w szczególności:
- przedstawianie koncepcji i rozwiązań w zakresie promocji gminy,
- gromadzenie, kompletowanie materiałów oraz danych dotyczących gminy, jej historii i osiągnięć,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi w zakresie promocji gminy,
- ogłaszanie informacji publicznych na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy Wielka Nieszawka oraz stronie www, FB,
- prowadzenie spraw związanych ze współpracą samorządu z organizacjami pozarządowymi z terenu Gminy Wielka Nieszawka
- inicjowanie działań w zakresie upowszechniania sportu i turystyki.
IV. Warunki pracy na stanowisku i informacje dodatkowe:
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy - 1 etat.
- Praca przy komputerze ponad 4 godziny dziennie, wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej.
- Praca w siedzibie urzędu.
- Budynek nieprzystosowany do pracy osób niepełnosprawnych.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy był niższy niż 6%.
- Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.wielkanieszawka.lo.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Wielka Nieszawka.
- Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej ewentualnie testowi kwalifikacyjnemu. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie - za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
- Pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530).
- Czas trwania pierwszej umowy o pracę, dla osób które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej – do roku.
- Warunki dalszego zatrudnienia na czas określony są ustalane przez Wójta Gminy.
- Postanowień pkt. 8-9 nie stosuje się w przypadku, gdy pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530).
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
- Życiorys CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie kandydata.
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu.
- Mile widziane referencje.
- Oryginał kwestionariusza osobowego.
- Własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku.
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Własnoręcznie podpisane wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530).
VI. Termin składania dokumentów:
- Oferty pracy w zaklejonych kopertach z napisem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. promocji, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi, BIP i strony internetowej Gminy Wielka Nieszawka” należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Wielka Nieszawka (pok. Nr 2) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice- w terminie do dnia 13 listopada 2023 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niepotwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Dodatkowe informacje:
- Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami ewentualnie test kwalifikacyjny.
- Zakwalifikowaniu się do II etapu - rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego, kandydaci, których oferty spełniają warunki formalne, zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce (www.bip.wielkanieszawka.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys) oraz oświadczenia kandydata muszą być własnoręcznie podpisane. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.