Wójt Gminy Wielka Nieszawka
na podstawie art. 11 ust.1 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz. 530 ze zm.)
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych w Urzędzie Gminy w Wielkiej Nieszawce


 

I. Wymagania niezbędne: 

1.      Spełnienia wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracowniach samorządowych;

2.      Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy (preferowane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej);

3.      Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych; 

4.      Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;

5.      Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu prawa, administracji) 

 
II. Wymagania dodatkowe

1.      Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi lub pozyskiwaniem środków unijnych;

2.      Umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawa w praktyce, w trakcie postępowania administracyjnego;

3.      Prawo jazdy kategorii B;

4.      Umiejętność biegłej obsługi komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych;

5.      Zdolność analitycznego myślenia, sumienność, terminowość, dokładność, samodzielność, komunikatywność w mowie i piśmie, dobra organizacja pracy na stanowisku oraz umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, odporność na stres i wysokie poczucie odpowiedzialności.

III. Zakres czynności:

1.      Przygotowywanie projektów ogłoszeń, specyfikacji oraz innych dokumentów związanych z wyborem wykonawcy zamówienia publicznego;

2.      Sporządzanie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w zakresie udzielania zamówień publicznych;

3.      Czuwanie nad przestrzeganiem przez komisję przepisów dotyczących udzielania zamówień publicznych;

4.      Przygotowywanie projektów odpowiedzi na protesty

5.      Wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków krajowych i unijnych związanych z bieżącymi i inwestycyjnymi działaniami realizowanymi na terenie gminy Rzgów; 

6.      Opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych instytucji w celu pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy krajowych lub funduszy UE; 

7.      Bieżące monitorowanie oraz rozliczanie realizowanych projektów; 

8.      Sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów w zakresie pozyskiwania środków krajowych i unijnych;

IV. Warunki pracy na stanowisku:

1.      Praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy;

2.      Praca przy komputerze ponad 4 godziny dziennie, wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej;

3.      Praca w siedzibie urzędu;

4.      Budynek nieprzystosowany do pracy osób niepełnosprawnych;

5.      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy był niższy niż 6%;

6.      Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.wielkanieszawka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Wielka Nieszawka;

7.      Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej ewentualnie testowi kwalifikacyjnemu. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni indywidualnie - za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. 

 
V.  Wymagane dokumenty: 

1.      List motywacyjny – własnoręcznie podpisany;

Życiorys CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany;
Kserokopie dyplomów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie kandydata;
Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu;
Oryginał kwestionariusza osobowego;
Własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku;
Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Własnoręcznie podpisane wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszeni;
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530).


VI.  Termin składania dokumentów:

Oferty pracy w zaklejonych kopertach z napisem „Stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków unijnych” należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Wielka Nieszawka (pok. Nr 2) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice - w terminie do dnia 1 lipca 2024 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu oferty do Urzędu);
Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niepotwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych lub po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.


VII.  Dodatkowe informacje:

Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami ewentualnie test kwalifikacyjny;
Zakwalifikowaniu się do II etapu - rozmowy kwalifikacyjnej ewentualnie testu kwalifikacyjnego, kandydaci, których oferty spełniają warunki formalne, zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie;
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce (www.bip.wielkanieszawka.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Wielkiej Nieszawce;
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, życiorys) oraz oświadczenia kandydata muszą być własnoręcznie podpisane;
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. 



Załączniki:

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY
Oświadczenie
Klauzula informacyjna - rekrutacja